Sevvalllll42 İdrarında protein kaçağı görüldü annem de de böyle bi sorun vardı ve çocuğu düşüyodu büyümüyodu bu yüzden ama bende çok az bişey çıkmış dedi hemşire sağlık ocağında yaptırmıştım sizce normal mi bu sizdede varmıydı
Papatyaa_01 Sevvalllll42 evet bende de eser miktarda protein kaçağı görünmüştü ama tansiyon normalse sıkıntı olmaz dediler tansiyonumda normaldi yani
Patito__ Sevvalllll42 tuz tuketimini minimumda tut cnm ve arada hatta mumkunse hergun tansiyonunu kontol et. Bnmde var ama hamilrlikten once vardi bu sekilde önlem alıp takip ediyorum