Dr Murat Doruk var hem topçular andeva da hem Memorial de görev yapıyor çok iyi bir doktor giden arkadaşlarim var bende ona gitmek istiyordum çok ama Anadolu hastaneleri ile anlaşmamiz olduğu için oraya gidiyorum böyle bir durumum olmasaydı kesinlikle murat doruğa giderdim