Kızlar 7.aydayım 31.hafta toplam 14 kilo kadar aldım 57 kiloydum 71 im şu an,eşofman tayt giymekten bıktım gidip bişeyler alayım dedim ama yok hiç güzel durmadı elbise pantolon ws:( uzun elbiseler baya hastane önlüğü gibi durdu sinir oldum:) tayta devam 2 ay kaldı zaten ama eski kiloya nasıl dönücez:(