Gulsah451 yo ben hiç birini yaşamadım ne bel ağrısı ne ıkınma problemi. 6cm den sonra epidural taktılar, iş takan doktorda bitiyor kesinlikle. Ne takarken ne çıkarırken ne de sonrasında hiç ağrı sızı vs bir şey hissetmedim. Burda yazılanlardan dolayı bende epiduralden korkmuştum ama doktor mükemmeldi ❤️ doğumhaneye de yürüyerek girip yürüyerek çıktım şükür zaten kafamda baya güzeldi epiduralden dolayı 😂 👶🏻