Rabis0446 bugün 15 haftalık olduk hamdolsun ,mide bulantim azaldı ,aşırı gaz var ve her yerim ağrıyor dün gece acile de gittim bol su iç dedi doktor enfeksiyon da çıkmadı ama sırtım ,belim ve basım her yerim agriyor baya ağır geçiyor bu hamileliğim daha önce 4 kaybım var 4 kayıptan sonra bir kızım oldu Rabbime binlerce kez hamdolsun 🤲🤲🤲🤲şimdi yine hamileyim daha cinsiyet belli değil kıza benziyor dedi doktorum 22’sinde randevum var o zman net belli olur dedi hayırlısı bakalım yaş 38 dualarınızı eksik etmeyin lütfen 🤲🤲🤲Rabbim hepimizin yardımcısı olsun,dileyen isteyen herkese nasip etsin 🤲🤲🤲