Duygununkelebegi22 Arkadaşlar 9 haftalık hamileyim doktor 6 cm kistimin olduğunu söyledi sıkı takip edicez dedi çok endişeleniyorum bebeğe zararı olurmu diye aynı durumla karşılaşan varmııı ??
deletedmom734 Duygununkelebegi22 yumurtalıklarımda birsürü çikolata kisti ile hamile kaldım elime aldığım ilk ultrason fotoğrafında bu kistte vardı hatta 4cm... doktorunuz neden böyle bişey söyledi sormadınızmı? Kist rahim içindemi?
Pamugumgeliyor Duygununkelebegi22 benimde oyleydi, klomenle hamile kaldim ve klomen kist yapmis, ama bebek buyudukce kiste baski yapip kuculuo yok oluo kist ddi o yuzden suan yok oldu bende
Edayesilbas Duygununkelebegi22 sağ yumurtalığımda iki cm kist var ve hamileyim bende sorun olur demiştim ama doktor sıkıntı yok dedi
Tugce60 Ben de de 6 cm ve 3 cm iki tane miyom var aynı şeyi bana da dedi sıkı takip vs. Bence yerleşimi önemli... mesela benimki idrar kesesine baskı yapacağı için hamileliğin ilerleyen dönemlerinde tuvalete çok çok sık çıkabilirmişim bunun dışında normal Doğum yapamayabiliriz ama bebek açısından negatif düşünme bence
Duygununkelebegi22 Benim doktorum 12 cm kisri olan bi kadını normal doğum yaptırdım hiç korkma bişey olmaz dedi baya telkin etti beni korkmuyorum artık o yüzden