Agapi00 Hergün öğleden sonra bir baş ağrısı başlıyır ve inanın geceye kadar gecmiyor . Kızlar sizdede oluyormu normalmi bilemedim . İlaçta yutanıyorum. Be yapıyorsunuz gecmesi için. 14 haftalığız