MadameHappy34 :) 32+6 dan selam teyzeleri buda ilk net resmimiz bizim..🤪 daha önce doğum yapmış anneler doğunca aynısı oluyorlar mı? :)
AyFa1608 MadameHappy34 ayy bu hafta böyle mi görünüyorlarmış. Sen benden 1 gün büyüksün kendi çocuğumu görmüş gibi oldum😂😂 ben artık böyle göremiyorum ya maşallah maşallah oğluşa🤭🤭
Syma_07 MadameHappy34 21+3 gunluguz detaylimiz vardı Allah’a şükür gayet sağlıklı ama biraz suyumuz az ve minyon 😌
MadameHappy34 kahvesever__ 😅 ne desem bilemedim burnu babasının burnu gibi evde takla atacak adam bana benziyor oğlum diye..🤪 benzemezse şok olur.
AyFa1608 MadameHappy34 özele gitmiyorum artık. Tıpta da sadece siyah beyaz bakıyor adam akıllı foto bile vermiyor büyüdü artık fotoya sığmaz. Bi kol bi bacak anca görürsün diyor🤣🤣
_aydanyldzz iremasmahan06 mutlu resim uygulamasına girip istediğiniz fotoğrafı yükleyip kopyalayın sonra buraya yapıştırın :) ben öyle yapıyorum