Normal doğum denilen sürecim sanırım sezaryen ile sonlanacak doktorum yarın sabah 8:30 a yatış verdi normal doğum olucak demişti fakat kordon iki kere boynuna dolanmış ve çatımın biraz basık olduğunu söyledi bu Sefer biraz heyecan bastı bana ne yapmayılıyım sizce suni sancı falan verir mi acaba ☺️☺️