Kızlar merhaba bana hiperemesiz tanısı konuldu sürekli bulantı kusmam var serumlarla biraz hafiflettik ama bulantı çok fazla kendim de Konya’nın ilçesinde memurum gel git yapamıyorum o yüzden Konya da heyet raporu veren doktor arıyorum devlet doktorları hiperemesiz rapor için yeterli değil diyip geçiyorlar 🥺 yardımcı olursanız çok sevinirim