Feyzadilara Betul-yalcn ya oyle oluyor dimi insallah oazar 5 hafta oluyor ozele gidip pazar baktirsam mi korkuyorm da
Betul-yalcn Feyzadilara hiç aceleci davranmayin ilk günler geçmek bilmez keseyi görmek, kalp atışı duymak istiyoruz bi an ama biraz daha geç gitmek bu süreçte yaşayacağınız stresi azaltır 😌
Betul-yalcn Feyzadilara bence hafta içini bekleyin hem beta sonucunuz artar hemde kese ilk ultrosanda görülür
Gulcnergn Feyzadilara ilk öğrendiğimde 60,50 di beta değerim alttan muayeneyle görmüştü keseyi ama bebek yoktu sonra 2 günde 1 kan verince 2 kat yükselince karından da keseyi ve bebeği görmüştü
Feyzadilara Betul-yalcn 88.di 1050 olmus kese yok dedigi gun kan vermistm sonucu 1050 bence devlet hastanesi dr goremedi kendi bakti ben ekrani gormedim bile