Freckles İş yerinden bir arkadaşım kalmıştı. Düşük yaptı 6. Haftada. Bir sonraki ay gebe kaldı yeniden
Prensesannesi96 Düşükten sonra 4 ay sonra kaldım ondan önce de kimyasal gebelik geçirdim onfada düşük riski vardı ama doğdu 2 buçuk yaşında çok şükür 😍 korunmana gerek yok dedi evde düşük yaptım 7 8 haftalıktı kese gitti kürtaj olmadıysa korunma diyorlar
Prensesannesi96 Alparslannannesi günler öncesinde lekelenme kanama vardı önceki gecede muayene edildim gebelik yok dediler var ddm alttan muayene oldum çok pişmanım sonra kanama başladı öncesi hep yoğun leke ertesi gün adet oldum dedim afedersin klozet e oturunca beyaz bi deri parçası gitti doktora gösterdim düşük dedi doktor 3 4 gün boyunda aralıkla sürekli kan istedi kan değerim sıfırlanınca ne ilaç verdi ne kürtaj dedi çok şükür çok korkuyordum çünkü . içimde parça kalmış olsaydı Kan değerim düşmezdi kürtaj olurdum ama kürtajdan önce kan a baktı çok şükür gerek kalmadı baya bilgilendik acı acı ..