Deletedmom6666 Kızlar merhaba bugün kontrolüm vardı ve bebek çok aşağıda dedi doktor.😞 24 haftalık hamileyim. Kafası baya aşağıdaymış. Ben birde bronşit oldum kanımda iltihap vardı yüksek miktarda düşmüş baya ama hala az da olsa var. Doktor bu erken Doğum sebebi dedi. Kanımdaki iltihabın geçmesi için ne yapabilirim yardım edin 😞
Hatunnn Deletedmom6666 normalde kandaki enfksiyonu serumla gideriyorlar diye biliyorum yani bu kendi haline birakilcak bsey degil gbi