Likayolcusu
Hayır acı veren bir durum değil sadece sizden kan alınıyor sizin dediğiniz karnından sıvı alınması başka bir olay o amniyosentez. Nipt testinde sadece sizden kan alınıyor ve genetiğinize bakılıyor, önceden yurtdışına gönderiliyordu artık ankaraya falan gönderiliyor özel laboratuvarlara ve sonuç size email olarak bildiriliyor