Elifmstf555 Kızlar ne aralıklarla gidiyorsunuz kontrole ? 34+ 5 olduk doktorum 2 haftada bir çağırıyor çok uzun değilmi son haftalar sonuçta 😧dün gittim 2 hafta sonraya çağırdı 😔
nur34_ Elifmstf555 yok kuzum gayet normal iki uc haftada boyle iki hafta arayla cagiriyor sonra haftada bir oluyor o
Yagmurcmn Elifmstf555 2 haftada bir çağırıyorlar ama ben ilaçlarım için 10 günde bir gidiyorum hemde görmüş oluyorum 😂
nur34_ Elifmstf555 senbilirsin ama kontrllerini aksatma bence aksi bi durum olursa bunu bilmis olursun en azindan
nur34_ Elifmstf555 bnde en son 30 da gitmistm persembe kontrlmzdu son aylik kontrldu bu doktor izne cikmis izinden gelene kadar 36 oluyorm galiba artik haftada birmi ypr direk iki haftami onu bilmiyorum
Pinkgold Elifmstf555 çok geç çağırıyor sizi artık 1 haftaya düşürmesi gerekiyor bu haftalar özele mi gidiyorsunuz devlete mi ?
Elifmstf555 nur34_ bana kalsa her hafta gideceğim ama 2 hafta sonra dedi geç değilmi sizcede 35 olacağım 2 gün sonra 2 hafta sonra 37 oluyorum
edasnbsss 35+4 te gittim en son haftalık olarak kontrol olacağını söyledi artık cumartesi gitmiştim tekrar bu cumartesi gideceğim
Elifmstf555 Pinkgold bana normalde 34. Haftadan sonra her hafta çağıracağım demişti ama dün 2 hafta sonra dedi şaşırdım banada çok geç geldi sonuçta 35 olacağım 2 gin sonra 2’hafta sonrası 37 oluyor zaten
nur34_ Elifmstf555 doktorlar onu ayarliyor kuzum hepimize oyle soylendi bnm mesela bu son aylik kontrlmdu doktorum izne ciktigi icin bekliyorum
bendiyebiriii Elifmstf555 ben 31de gitmiştim şimdi 35+1 de gideceğim😬 sonrası Allah Kerim. Zaten bir o doktora gittim bir bu doktora bilmem nerde, nasıl doğurcam😬
AhuMtl Elifmstf555 34.0 da. Gittim tam , 3 hafta sonra çağırdı o günde doğum günümuzu söyleyecek sonra hastanede görüşeceğiz bı sıkıntı yok ise