Kızlar bugün itibariyle 10 hafta 4 günlüğüz. Protestan kullanıyordum hap olarak kullanıyordum 6. haftadan itibaren. 8. haftada çok uyku yapmasından dolayı doktorum fitil olarak kullanmamı tavsiye etti. 10. haftaya girdiğimden beri mide bulantım azaldı. Kusma hiç yaşamadım ama sabahları mide bulantılarım oluyordu. Progestanı fitil olarak kullanmamdan dolayı azalmış olabilir mi? Doktor kontrolüme henüz var. Ama ben tedirgin oldum bulantılarımın kesilmesinden dolayı.