Kader0498 Hanimlar gunaydin normalde cuma gunu detayli ultrasona giricektim doktor yokmus yarina aldik 19+3 gunum bugün detayli icin uygun mu acaba tam 20 haftayi doldurmadan gitmis oluyorum
Albatros3501 Kader0498 genelde 20.haftadan itibaren öneriyorlar canm ama bazıları 19.haftada da baktırıyorlar. Doktorun çağırdıysa sorun olmaz bence.
mehtap28 Kader0498 canim bana da 21-24 arasi gel demislerdi bebek biraz daha büyümüs oluyo ya bilemedim simdi 19.hafta biraz kücük gibi geldi ama yine de siz bilirsiniz :)
Kader0498 Albatros3501 ayriltili ultrasonu kendi doktrum yapmiyo baska doktordan randevu aldik bizde ama tedirgim oldum bende
Albatros3501 Kader0498 yani şöyle tatlım ben 20.haftada detaylıya girdim. Kendi doktorum yaptı. O yüzden sorun olmadı.
Chan Genel olarak doktorlar 22. Haftayı öneriyor bunun için. En güzel sonuç o haftada alınıyormuş sanırım. Kalp gelişimi o haftada tamamlandığından da iyice bakılıyor. Erken gidince sizi tekrardan çağırıp bakma olasılıkları var.
Kader0498 Chan kendi doktorum 20. Haftanda detayli ya gir demisti bana aklima takıldi simdi umarim bi sorun olmaz
Kardii Ben bugün tam 19 haftalık oldum doktorum 21. Haftamda çağırdı ama kendi doktorum değil başka doktor yapıcak ayrıntılıyı başka bi bölümdü hatırlamıyorum ordan da kendi doktoruma giricem yine
Gamzebzk06 Kader0498 19+6 da gittim yani dün ultrasonda 20+1 çıktık baktı doktor :) bişey demedi herşeyin söyledi