Bebeğim 18 günlük. 3-4 gündür uykudan bayılacak nerdryse ama bi türlü uykuya dalamıyo. Karnı tok altı temiz gazı çıkmış .memede uykuya geçmek istiyo ama dalamıyo gözler kıpkırmızı daha da huzursuz oluyo öyle olunca. Napsam uyutamıyorum nedendir acaba ?