kubraselcuk Merhaba kızlar oğlumla 21+5 haftalığız 19. Hafta itibariyle tekmelerini hissetmeye başladım bazı günler çok sağlam tekmeleri oluyor hiç durmuyor bazı günler ise daha yavaş pek hissedemiyorum sizce bu normal mi sizin bu haftalarda durumlar nasıldı 😇
Hizligonzales kubraselcuk evet normal bana ebem 27 28den sonra hergun cok net hissedersin demişti o haftalarda ben 1gun hissedip bazen 2 3 gun hissetmiyodum surekli ya saglik ocagina ya hastaneye gidiyodum🤣 insan tedirgin oluyor ama normal.
ArvenMom kubraselcuk herkeste farklı oluyo canım her bebek farklıdır o yüzden korkma da bebeklerin 30 haftaya kadar hareketleri düzenli olur 17 de 1 defa hissetim 18 haftadan sonra sürekli hissetmeye başladım 20 haftada dışarıdan hareketlerini görüyodum tekmeleri hareketleri çok sert hisediyordum şuan 28 hafta sayılır hep devamlı hareketli özelikle tatlı yiyincr yemekten bi 20 dk sonra aşırı hareketleniyo bazı bebekler de uykuyu sevmiyor benim kız biraz fazla kurtlu doktorum 30 haftaya kadar 2 3 gün hissetmezsen korkma yada çok hareket etmezse demişti 30 haftadan sonra düzene giriyor sağlıklı şekilde kucağına alırsın inşallah 🤲🏻💖
Annesininkuzusu06 Merhaba canım bizde 20 haftalık olduk bende hissediyorum ama tekme mi hıçkırık mi bilmiyorum çoğu kişi hickiriyor diyor böyle pıt pıt atıyor
Kubrakck57 Evet normal canım. Benimde öyle idi. 1 gün durmuyordu, ertesi gün akşama kadar neredeyse hareket etmiyordu. Bu haftalarda olabiliyormuş. Ama tabi ki sen yine de takibini yap. Sese, dokunmaya uyanıp uyanmadığını anlarsın zaten
Kubrakck57 kubraselcuk haklısın vala, ilk öğrendiğimiz andan itibaren hep bir telaş, kaygı. Allah sağ sağlim kucağımıza da almayı nasip etsin inşallah hepimize 🌸
Annesininkuzusu06 kubraselcuk benimde 18. Haftada en son kontrole gitmiştim 250 gramdi şuan 20 haftalık kaç gram bilmiyorum cuma günü kontrole gitcem