Rabia06 Yumusakyastigimmm İnşallah canım benim ama henüz dogum belirtsi yok paşa gönlü ne zaman isterse artık 😍🤲
Rabia06 Yumusakyastigimmm evet yaa ablasıda 40+3 haftalıkken dogdu galiba ona çekti kücük ablasına çekmişse tam 39 haftalıkken gelmesi lazım 🤣