Kuzeymiraa Geçen doğumumda özelde yaptım bu sene fiyatlar malum şehir hastanesinde odada eş kalabiliyor mu geçen sene almıyorlardı erkekler giremiyordu falan bu sene öyle bir şey varmı
Aytugmrac Evet ben iki hafta önce erken dığum riskinden yattım erkekler almıyorlar saat 1 de ve 7 de 1 saat görüş var o zaman gelebiliyor
Aytugmrac Bende oraya gidiyorum ama korkuyorum tüp bebek bizimki normal kanalına girmiş normal doğumda çok kötü ebeler suratsız diyorlar gelen giden al atıyor diyorlarmış çok korkuyorum ama özelde çok uçuk fiyat