Bunu bende merak ediyrm tam bilmyrm vr mı yokmu gebelk ama hisediyrm sırtım kasıklarım ağrıyr elimi gögsüme vurduğum zaman. Göğsüm ağrıyr.. rahim duvarı kalınlığı var demişti geçen ay dr ondan dolayı fazla umutlanmak istemyrm da ama bu ay adet olmadım günüm geçti 2 gün az az kahve rengi leke geldi sadece