Likayolcusu
Benim bebeğimde de detaylı ultrasonda çıktı kalbinde parlaklık ,20. Haftada . Şu an 28 olduk bizim parlaklık hala geçmedi . Ben 11. Haftada kendi isteğimle nipt testi yaptırmıştım kafam rahat olsun diye onun sonucu sıkıntılı değildi ama işte detaylıda bu çıktı . Doktorlar geçeceğini söylüyor geçmese bile sıkıntı olmayacağını söylüyor . Ama yaşayıp göreceğiz bakalım ben de bekliyorum sizin gibi . Ama bence maddi durumunuz elverişli ise fetal dna yaptırın , maddi durumunuz yoksa da amniyosentez aldırın . Amniyosentez o kadar da korkulacak bir durum değilmiş şu anda yeni teknoloji ile 500 de bir risk olduğunu söylüyorlar . Aylarca kafanızda soru işareti kalmasındansa bu iki seçeneği düşünün derim ben