İlk gebeliğimde suni sancı almıştım 4-5 saat sancıdan sonra doğum yapmıştım. Suyumu da doktor patlatmıştı. İkinci doğumum çok hızlı ilerledi sancılarım gece uykumda suyumun gelmesiyle başladı. Suyum gelmeden önce sancılarım hafif ve düzensizdi ama suyumun gelmesiyle şiddetlendi. Duşa girdim, hazırlandım, oğlumu anneannesine bıraktık ve hastaneye geldik derken 1,5 saat zaman geçti. Benim arabada ıkınma hissim geliyordu zaten anlamıştım doğuma az kaldığını. Hasteneye gittiğimde tam açıklıkla doğum yaptım. İkinci doğumum jet gibi oldu yani hiç ilk doğum gibi düşünüp benim gibi evde oyalanmayın derim 😊