Busranisa Kiźlar dün nisan gibi bisey geldi cok korkuyorumm ayni haftada boyle durumla karsilasan var mi
ArasAsya Busranisa canım bende 32+4 haftalıgım yarım saat once pembe kan geldı peceteye alttan baktı acılmam yokmus bıgunluk yatıs verdı hastanede
Busranisa Dün zaten hastahanede gecti iki farkli en son üniversite hastahanesine gittim onlar serum takip bisey yok dediler diger hastahane 1 parmak aciklik var demisti kafam.cok karisik her an dogumu bekliyorum suan
busraaammm ArasAsya bir iki hafta geçsin bakalm devam ederse gidecem doktora seni de bilgilendiririm canm tabi ki 😊
Busranisa Ya bendede ayni durum canim😏 cok korkuyorum haftalar sonrada olabilir dogum diyorlar ama oyle pek hissetmiyorm😢😢
ArasAsya Busranisa banada hiç öyle gelmiyo 😔 daha 2kılo . Hala hastanedeyım sureklı nstye baglıyolar kan aldılar serum taktılar ıdrar testı yaptılar . Doktorum acılman yok ama bebek kafasyla baskı yapıyo dedı
Busranisa Peki sancin var mi canim cok korkuyorum bende sancim yok benim ama sonucta nisan geldi 😭😢😢😢😢
ArasAsya Busranisa sancılarım yok canım yenı taburcu oldum. Progestan 200 ml verdı haftaya yıne kontrole cagırdı
Busranisa Gecmis olsun canimm cok bende kullaniyorum ama arada kasiklarimda adet sancisi gibi sanci oluyo sendede var mi bu 😑