Merhaba ben 32 haftada çalışabilir raporu aldım 35 haftada çalışamaz raporuna çevrildi 35 haftada izne ayrıldım ama izne ayrıldıgım hiç bir şekilde görülmüyor e devlette sigortada hastene aradım bizim sistemizde görünüyor dedi ama iş yerine onay gitmemiş daha bilgisi olan var mı ?