Kızlar yarın 38+1 oluyoruz ve Sezeryan olcam çok korkuyorum ilk doğumum nolur bana ve bebeğime dua eder misiniz güzel geçsin.Siz annelerin duasına ihtiyacım var hepinizden şimdiden Allah razı olsun .Rabbim hepimizin evladını sağlıkla sıhhatle ayıpsız kusursuz kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 çok