SuMANA OOFFF KESECEM KENDİMİ 😂😂 Ya beybi, asssla korkma asla. Korkucak kendini gericek hiç bi şey yok, bak her çatı muayenesi postuna uçarak giriş yapıyorum 😂 Çünkü, anlatıldığı gibi kesinlikle o kadar ağrı acı kanama vs falan olduğu yok. Bak 4 yıl önce ilk gebeliğimde burdan okuyup okuyup psikolojimi mahvetmiştim. Önceden daha berbattı herkes o kadar korkunç şeyler anlatıyordu ki. Bak ilk gittiğimde çatı muayenesine doktor daha elini sürmeden bas bas bağırmaya başlamıştım. Üç beş sn sürmedi kalkabilirsin dedi doktor. Eee bu muydu bu kadar mıydı dedim 😂 Doktorum ufak bi lekelenmem olabiliceğini korkmamam gerektiğini söylemişti. 1 hafta sonra falan tekrardan gittiğimde ellerim başımın arkasında keyifle bekledim doktoru 😂 Yani asla korkulucak bi şey yok. Kendini ne kadar sıkarsan o kadar acı hissedersin o yüzden rahat bırakmalısın kendini. Burdakileri yazılanları da dinleme. Benim ne kanamam oldu ne lekelenmem oldu, doğurmadım da yani muayene olduktan sonra 😂 Çünkü tutupta kolunu sokmuyor doktor dibine kadar, iki üç parmağıyla az ileriye doğru bakıyor hiç bi şey yok yani. İlk olduğu için tedirgin olursun tabi normal ama dediğim gibi korkulucak bi şey yok 🌹🥰