Ayseeoknn Haleblbn Aslıhan kalkaymaz Medar hastenesi sidetle tavsiye ederim Instagram’dan da takip edebilirsin gorunce zaten anlarsın çok ilgili ve güler yuzlu bir doktor 🤗😍
esraEb Haleblbn araştırma da Günay dumana gidiyorum. 17. Haftam henüz memnunum her sorumu soruyorum dinliyor her gittiğimde kalp atışını da dinletiyor.
Haleblbn merveaws orayı duydum doktor olarak birine gidiyor arkadaşım ama memnun değil gibi hangi doktoru tavsiye edersiniz
Haleblbn tubimom devlete gittim bir kere eğitim ve araştırmaya aman Allah’ım 2-3 hastayı birden içeri alıyorlar ve bebeği falan hiç göstermediler bidaha da gitmem dedim çok kötüydü
tubimom Haleblbn bilm ben Bülent şenere gidiyorum tek tek alıyor biri çıkmadan diğerini almıyor ne sorsam söylüyor
tubimom Ayseeoknn ona çok şaşırdım herkes aynı şeyi söylüyor devlet hastanesinde de öyle Güler yüzlü olsaydı keşke
Ayseeoknn tubimom keşke ben geyvede lale aksoya gidiyorum oda çok iyi Aslıhan hanımla arkadaslar yakında o medara gececek banada şans denk geldi lale hanım inşallah sevdigin içinin ısındığını birine denk gelirsin
Ezgisafakk tubimom Bende Aslıhan kal kaymaza gitmeyi düşünüyordum devlette mi çalışıyordu önceden? Ve Instagram’da göründüğü gibi güler yüzlü değilmiydi
Nagihanbyksy Sedat Umur kesinlikle tavsiye ederim mutlaka . En baştan beri gidiyoruz. Her şeyi çok özenli bir şekilde anlatıyor ve hem anne hemde babaya karşı davranışları çok kibar .
tubimom Ayseeoknn ben devlete gidiyorum çok memnunum özel gibi ilgileniyor donanımlı bir doktor zaten
ozozoz Haleblbn Medar hastanesi Aslıhan Kal Kaymaz 😍 Güler yüzlü, pozitif, ilgili. Ben 30. Haftamda tanıştım kendisiyle. Keşke daha önce gitseymişim diyorum
Elifbuyukk Ben 8 aydır devlette mehmet musa aslana gdiyorum gayette memnunum her sorumu cevaplar ultrasonu çevirir izletir video çekmeme müsaade eder sohbet eder ilgilenir ben çok memnunum tavsiye ederim