Kızlar ben ilk hamileliğimde yağ kullansam da full çatladım göbeğim çatlak dolu biraz genetik annem de öyle ve benim öncesinde kilo alip vermeden de çok çatlağım vardi şimdi diyorum ikinci gebeliğimde yağ kullanmaya gerek var mi daha fazla çatlayacak yer kalmadi çünkü 😅