Slaedz gamzeliyarim28 bütün terliklerim olmuyor bende öyle düşünüyordum maalesef almak zorunda kalınca😢😅
2kizannesi- Slaedz Ay amaan terlik da 😂 Ben normal dışarda giydiğim terliklerimle gittim doğuma onlarla da çıktım yani normal doğum olursa zaten 1 gece yatıp çıkıcan ne gerek var 😅
2kizannesi- Slaedz Yani o süslü püslü havlu terliklerden alma da (bence yani) 🤭 Normal bi terlik al ki en azından sonradan dışarda da kullanabilirsin 🙂
Yildizsevgi Slaedz cross almıştım 2 numara büyük aldığım halde o kadar odemim vardı ki ayağıma terlik olmadı hastanede verilen ince bez terlikleri giyebildim sadece🤭
alyapoyraz Slaedz 16 Mart’ta a101 geliyor canım lastik olan ondan alicam bende sezeryan doğum olacak onlar çok rahat hafif