zehra135 Damardan demir (ferrinject) alan oldu mu daha önce? Gebelikte önerilmiyor diye biliyorum ama değerlerim çok düşük olduğu için doktor tavsiye etti. Daha önce deneyimleyen oldu mu? Alerjik reaksiyon gelişti mi?
Rwerdst zehra135 arkadaşım aldı son aylarında haftada 1. Doğuma yakın haftada 2 aldı. Bir şey olmadı onda. Doğurdu şuan 3 aylık kızı. Sadece ilk aldığında başı dönüyordu biraz. Müşhadede veriyorlar zaten. 1 saati geçiyordu. Serum şeklinde verdiler.