Esram_lina Kızlar adete 3 4 gün var erken gebelik yapsam belli olur mu acaba ya 6 gün kala yaptım negatifti olsaydı çıkardı bence
Nursaygi Esram_lina Ben adetten 3 gün önce normal eczaneden aldığım kaset testlerden yapmıştım çok silik 2. Çizgi vardı adet gününden 3 gün sonra kan verdim kanda da çıkmıştı.
gzdeylcn Esram_lina bazıların da çıkmayabiliyor ben adete 7-8 gün kala yaptım silik çizgi çıkmıştı geç veya erken döllenme olabiliyor
Bsraao Esram_lina ben adetime 3 gün varken erken gebelik testi yaptım negatifti bu gün adet günüm bu gün yaptım pozitif döllenme ile alakalı diye düşünüyorum
Freckles Benim 4 gün kala erken gebelik testinde çıktı pozitifim. Days comfort marka. Ertesi gün beta verdim 37.9 çıktı. 4 hafta 3 günüz şuanda 🧿🙏