Her bebek olmaz ama yatış pozisyonuna dikkat etmeniz gerekiyor bunun için. Ben reflü yatağı kullanmadım kızımda ama beşiğinin ayarı vardı baş tarafı bi tık yüksekte yatırıyordum. Emzirir emzirmez hemen yatırmazsanız, gazının çıkmasını beklerseniz biraz dik tutup sonra yatırırsanız olmaz zaten kolay kolay