Hanımlar 12+6 günlük hamileyim üç hafta kadar önce kanama yaşadım geçti, son iki gündür kahve ve kan gibi sulu akıntım oluyor ağrılarım da vardı bugün doktoruma gittim alttan muayene etti ve fitil yazdı ayrıca ultrasonda plasentanin aşağıda oldugunu söyledi bunu 4 gün oncede soyleyebilir miydi çünkü o zaman da gitmistim yani cuma günü ve ikili taramada cikmaz miydi yeni farketmis veya görmüş olmasi normal mi ?? 1 ay sonra gel dedi dikkat edilecek bir durumdayim neden 1 ay sonea cagiriyor kontrol altinda tutmasi gerekmez mi?