Ogretmen Anneler 5+1 im daha keseyi falan görmedik ama çok tedirginim geçmiyo bi türlü. Betam 7 mart 121 13 mart 707 çıktı Perşembe doktora gitcem keseyi görebilir miyim acaba kalbi duyamam heralde de. Off meraktan ölcem
Patito__ Ogretmen cnm bu degerde kese gozukmez siz gatanti olsun diye 3000 olunca gidin. İki gunde bir iki kati artcak sekikde hesaplayip randevu alin Yani cuma gidin bence daha garanti olsun
karanmom Ogretmen mesela ben 5+1 de gördüm ama herkes bir tutmaz böyle onda görüldü bende niye yok diye yaparsan oho
ysmnprltn Kız sakin ol sen bu gidişle 7 aylık doğurursun😂 herkesin keseyi görmesi kalp atışını duyması farklılık gösterir ama genelde 6-7. Haftalarda görünüyor kese sakin ol önce güzel düşün güzel olsun betaların da iyi çıkmış
Ogretmen 17papatya karından mı gördünüz. Doktora perşembe gitcem 2000 falan olur diye tahmin ediyorum ama doktorum vajinadan bakcaz dedi
Ogretmen Patito__ ilk gebe olduğumu öğrenince gitmiştik parasını verdik yani bu kontrol olacak o yüzden perşembe gideceğim. Göremez miyiz keseyi 2000 falan oluyo galiba
Patito__ Ogretmen gorursun cnm Allahin izniyle 2000 lerde goren cok 1500 de goren bile var 3000 de de goren var net birsy yok ama genelde 2000 lerde goruluyor
Ogretmen Patito__ görürüz inşallah teşekkür ederim. Betada bi sıkıntı var mı acaba. Tam iki katı artmamış ondan da korkuyorum biraz
Hasret99 2500 geçsin beta öyle gidin bence Allah hepimizin bebişlerini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻❤️
Patito__ Ogretmen yo betan cok ii illa iki kat degil o sadece bir olcu yani 3 kat ta artablir bazilrinin bazen yuzde 60/65 artiyor. Ve saglikli ilerliyor
Ogretmen karanmom ben de niye görülmedi demedim. Acaba görür müyüm göremez miyim beta normal mi yükselmiş biraz pimpiriklendim o kadar. Kıyas yapmam zaten
karanmom Ogretmen ben yazdım ya gördüm diye sen aklından geçirirsin belki diye seni tanımıyorum bilemem ki kıyas yaparsan yapmazsan sadece dedn