Merhaba arkadaşlar 36+5 haftalık gebeyim göğüs uçlarımda ve göğüslerim de fena bı ağrı var 10 gündür sizce normal mi ve ayriyeten bu sabah kalktığımda iç çamaşırımda akıntı ve sanki kaçırmışım gibi bı ıslaklık vardı korktum açıkçası sizce bişey olabilir mi