Kızlar 37. haftadayim bebeğimin suyu yüksek şeker yüklememde sorun yoktu ama son haftalarda şekerim yükseldi biraz ondan kaynaklı suyumda yükselmeye başladı suyu yüksek olup doğum yapan arkadaşlarım ne gibi sorunlar oluyor ya da sorun oluyor mu haftaya doğumum var çok korkuyorum