Elffth_2017 Bugün doktora gittim 3tane yumurtan büyümüş bize 1tane lazım dedi eğer 2tanesi küçülmesse tedavim sonlanacak çok cnm sıkkın çoğul gebelik olsun dedim 3üz olur dedi yarın birdaha gidecem inşallah sıkıntı çıkmadan devam eder de aşılama olur 😭😭😭😭😭😭😭
eylulmihrasmom Elffth_2017 ne alakaymış benim de 2 tane büyümüştü bir tanesi tuttu çatlatma iğnesi ve klomenle hamile kaldım şu an 8+0 olduk
Deletedmom_85 Elffth_2017 benim 6- 8 yumurtam varken çatlattık yumurtaları benim 8izlerim mi olacaktı yani 😄 öyle Bizim hesabımıza göre olmuyor o işler. Doktor bence yanlış karar veriyor 1 yumurtayı nasıl tutturacsk her ay? Şans meselesi yani her seferinde tedavin iptal mi olacak bu şekilde fazla yumurta gelişirse?
Jaleisik Benimde 3 tane yumurtam vardı canim 18-19-20 buyutunda ama tek yumurta dollendi şuan 5+6 haftaligiz 🙏 hemen 3 tane olunca hepsi dollencek diye bişey yokki
Elffth_2017 Jaleisik bakalım yarın ne diyecek doktor çok cnm sıkıldı ya ebe öyle diyince cnm sıkıldı yarın birde doktor bakacak
Silanizz_00 Elffth_2017 bende klomen kullandım bende işe yaramadı femara kullandım sonra hamile kaldım canım umidini kesme rabbim gönlüne göre versin
Silanizz_00 @“Eliffatih”#p26758519sana ebe mi dedi bu şekilde ebeye bakma ya doktorun dediğine bak sen
Elffth_2017 eylulmihrasmom nasıl aşamada geçtiniz bende klomen fostimon iğne vurundum çatlatma iğnesinden sonramı hamile kaldınız
eylulmihrasmom Elffth_2017 önce klomen kullandım adetin 4.gününden itibaren 5 gün boyunca 2 gün sonra yumurtan büyümüş 2 tane dedi 2 gün ilişki yok dedi daha sonra çatlatma iğnesi oldum. 3 gün üst üste değerlendirdik sonra da 1 gün arayla sonrası çift çizgi 11.gün öğrendim :)