Barat Kızlar 6+3 haftalığım daha şimdiden 2 kilo aldım elenantal kullanıyorum ondan olur mu kullanan var mı aranızda
Yenibirannee Barat ben 9+4 haftaligim 2 numarasini kullanıyorum 2 kilo vermisim istifradan dolayı… ilacla ilgili degil bence
Ginger_ Barat elmastan 1 de 2 de kullandım ben de mide bulantısı yapıyordu zor içiyordum ilaçtan değil canım ilk aylarda güven de çok yedim çok hızlı kilo aldım 3. Aydan sonra iştah da azalıyor merak etme
Omermomm_ Barat ondan değildir canım ve ilacını da aksatma derim bebeğin beyin gelişimi için çok iyi bir ilaç
Barat Yenibirannee ben de çok hızlı alınca acaba ilaçtanmıdır diye düşündüm perşembe doktora bir soracağım
Barat Omermomm_ hiç aksatmıyorum içiyorum sürekli hap içmekte zorlanmama rağmen zorluyoru. Kendimi Turna44 demekki kişiden kişiye değişiyor canm ilk hamilelğimde bende hiç kilo almamıştım bunda daha şimdiden aldım göbeğim çıkıyor resmen