Merhabalar 🌹
35 haftalık hamileyim 5 gün önce sancım çıktığı için yatışım verildi serumla vs engellendi açılmam yoktu . Doktor 37. Haftanda doğumunu yapalım normal doğum olmaz büyük ihtimalle dedi .
Bunu söylemesininde nedeni askında kesemde Amniyotik bant olması . Kordon ve plesanta arasında bir ip düşünün bu ipin kordona takılıp sıkıştırma ihtimali var bebeğin eline ayağına parmağına dolanıp kan gitmemesi kopartması gibi biçok olumsuzluk yaratacak riskleri var . Bunu ben detaylıda öğrendim öğrendiğim günden beride acaba bebeğimin biyerine takılmışmıdır diye hamileliğim zehir oldu . Heleki görsellerini falan araştırınca 😶 Çok şükür bu zamana kadar bir sorun olmadı ama risk bitmiş değil . 37. Hafta sezeryan için erken midir ne düşünüyorsunuz 2 hafta var 37. Haftama ve garip hissediyorum 🙄🙄🙄🙄