annekuzusu_ ben bugün o hastanede başka bir asistana gittim saçma sapan yorumlar yaptı. Sonra demet hanımı çok ovmuslerdi kapısına tıklatıp sizden fikir almak istiyorm dedim detay detay anlattı bayıldım. Çok tatlı bir kadın. Keşke doğuma da girse denk gelse