Servikal bir sıkıntı olduğunu nasıl ve kaçıncı haftada anladınız ben 34 . Haftadayım Dr servikal yapının bazı kadınlarda çok sıkı bazılarında gevşek olur dedi benim ki gevşek olan mış bu aslında haftanı tamamlamış olsan güzel bir avantaj dedi normal bir kadın 16 17 saatte doğum yaparken sen 6 7 saatte yaparsın dedi ama haftan küçük olduğu için erken doğum riskin var dedi 4 cm de açıklığım var bu açılmayı daha önce. Nasıl farkedilmedi diyorum kendi kendime bu durumun da serklaj la ilgisi var mı çevremde hiç böyle olan yok burda okuduğum kadarıyla biliyorum bilgisi olan benni bir aydınlatabilir mi