Kızlar merhaba. İlk gebeliğim ve 38+6 dayım. Bı sabah peceteye pembemsi sümüksü bi leke geldi. Geçer zannettim yaklaşık 1 saat sonra hafif yine gelmiş. Sanırım nişan gelmesi diyorlar. Doktora yazdım, sancın var mı dedi. Sancım da yok. Sizce gitmeli miyim? Sancı olmadan gitmek istemiyorum. Yaşayanlar var mı bı durumu?