YigitHazal Arkadaşlar merhaba, sarı akıntı hamilelik sürecinde normal mi? Birçok yazı okudum. Koku, kaşıntı, yanma hissi olmadığı sürece normalmiş. Bende de bu sıkıntılar yok sadece akıntı rengi sarıya dönüştü. Bu durumu deneyimleyen bir arkadaşımız var mıdır?
Serenn16 YigitHazal normal canım daha koyu renk olmadığı sürece bende de oluyor akıntı sıkıntı yapma 😊