Teslimenursevil Kaset test yaptım bu gece her zaman beklerdim bu sefer beklemedim yok yine diye attım kenara sabahta alıp kutuya koyayım dedim silik bir çizgi anlam veremedim bugün yarında regl olmam lazım kuruma çizgisi olabilir mi😔
myangelson Teslimenursevil idrar yaptığın yere su damlatiyorlar eğer çizgi kayboluyorsa kurumadır kaybolmuyorsa gebeliktir diyorlardi burada canım onu dene istersen
Boss01 Teslimenursevil canım markası artımed ise yanıltıyor benim 2 defa oldu birkaç kişi de yazmıştı ben başıma geleni söylemek gereğinde bulundum tabiki inşallah vardır rabbim hepimizin kucağını doldursun 🙏🙏
Gulumm1 Teslimenursevil inşAllah hamilesinizdir. Ben oyrendiyimde bundan silikti. Her gun tekrar yapdım az az koyılaştı. Regle 5 gun vardı
Azra41 Teslimenursevil bende böyle öğrendim. Bende inanmadım attım köşeye sonra gözüme ilişti alıp tekrar yaptım çıktı jajshsgs ben şok 😄😅 şuan kızım 4 ay 10 günlük darısı başına inşallah 🤲🥰
Teslimenursevil Agg0207 pazartesiye kadar bekliyim diyorum testte yapmıycam regl olmazsam kan verirm direk
Teslimenursevil myangelson onuda duydum ama ne kadar doğrudur bilmiyorum o yüzden beklemek belkide en iyisi
myangelson Teslimenursevil bende düşündüm ne kadar doğrudur acaba diye geçen birisi teste su damlatti ikinci çizgisi kaybolmadi kan tahlili verecekti sonuç ne oldu bilmiyorum bulabilirsem o kişiyi bır bakayım
Teslimenursevil Boss01 evet o marka ama burdaki çoğu eczanede o markadan var yanıltıcımıdır bilmiyorum
Teslimenursevil myangelson silik çizgiydi zaten su damlattım baya rengi açışdı çok silikleşti ama çizgi duruyo anlamadım
Boss01 Teslimenursevil anlık çıkardığı çizgi doğru zaten sonradan kuruma çıkarıyor sen 1 test daha yap bence garanti olsun erken gebelik testi olursa daha iyi olur inşallah vardır 🤲🤲
Burcum Teslimenursevil artımed ile öğrendim. Cuma silik çıktı. Pazartesi epey koyuydu 2. Çizgi. 2 gün sonra tekrar edin isterseniz.
Teslimenursevil Boss01 ne zaman çıktığını bilmiyorum işte nasip regl olmazsam belli olur zaten heveslenmek istemiyorum
myangelson Teslimenursevil o zaman sen 1-2 gün sonra tekrarla bakalım ya da direk kan ver daha çabuk ogrenirsin
myangelson Teslimenursevil bekle bakalım hayırlı olsun seni de çok görüyordum buralarda tekrar mi catlatma iğnesi yapmistiniz
Teslimenursevil myangelson çatlatma iğnesiz femara ve duphaston kullanıyprum sadece ama sanırım bi dahaki ay tüp bebeğe geçilcel