5 haftalık kese kontrolüne gittim. 1 kese bariz gözüktü şükür haftaya kalp atışı için gidicem inşallah. Ama doktor kese benzeri bişey daha gördüğünü söyledi. Küçük bir başka kese gibi ama kanama yeri vs de olabilir haftaya tam belli olur dedi. Böyle bir durum yaşayan oldu mu?