Frht-cnss Moom16 5+4 de kesemin büyüdüğünü görmüştüm ama içinde yolk sac bile yoktu leke tarzında şeyler vardı 9 gün sonra gittiğimde duydum yani erken bir süre duramazsan hiç üzlme ben direkt bu haftada duyulmaz zaten kafasında gitmiştim
benaslindayohum Moom16 genelde 6-8 haftalarda duyuluyor kalp atışı diye biliyorum yanlışta yönlendirmek istemem ama
Jaleisik Benimde yarın randevum var 4+6 da keseyi görmüştük yarın 5+6 olucaz insllah hem bebisi hem kalp atışını duyarız 😍🙏