esmerella37 bende postlar arasında seni arıyodum canım inşallah yerleşme kanamasıdır kanama hali nasıldı bende yaşadım belim ağrıyodu ince ince birde baktım kahverengi böyle kum gibi leke eyvah düşürüyorum herhalde diye ağlamaktan bi hal olmuştum hatta ufak bi pıhtı bile geldi hemen yattım hiç kalkmadım dinlendim o akşam 2 saate durdu sabaha birşeyim kalmamıştı inşallah seninde yerleşme kanamasıdır