sselinn Merhaba sevgili anneler ve anne adayları, doğum sonrası depend lohusa kilodu kullandınız mı? Gerek var mı yoksa ped yeterli olur mu?
Surprizzz2022 sselinn ben oğlumda e bebgin lohusa pedeni kullanmıştım memnun kalmıştım. Depend hakkında bilgim yok malesef yazan çıkar 🤗
benaslindayohum sselinn sezaryen olmuştum sonda çıktıkyan sonra giydim iyiki giymişm sızdırma vs yapmadı çıkarmasıda kolay olduğuna tek başıma çıkarıp yenisini giyebilmiştim, evdeyken bile onunlaydım külota dönemedim sezaryen yerime gelicek diye
Esayser sselinn Sezaryen olduğumdan mı bilmiyorum ama kanamam çok olmadı ilk gün harici depend aldım kullanmadım çok terletti gece pedi kullanıyorum yeterli oluyor
ErenimBenim sselinn merhaba canım benim nişanım gece gelmişti ne kadar nasil olacağını bilemediğimiz için ben hemen depend marka aldığımı giymiştim. kullanımı kolay birsey zaten doğum yaptığımda da kanamam bayağı oldu dokuz tane vardı içinde bana yetti üçüncü gün normal ped e geçtim.
sselinn Surprizzz2022 başka marka kullananların da yorumlarını merak ediyorum aslında. Lohusa kilodu olmazsa olmaz mıdır? Doğum sonrasını çok kolaylaştırıyor mu?
Surprizzz2022 sselinn ya o birazda kanamanın yoğunluğuylada ilgili tedbir amaçlı ikiside alınabilir duruma göre kullanırsın. Benm öyle aşırı bir kanamam olmamsti hatırladığım kadarıyla🙈 smdi yine hazırlık yapıyorum daha onlara gelmedi sıra🤭
Hizligonzales sselinn pedin yetecegini hic sanmiyorum cunku cok çok fazla kanama oluyor en azindan benim oyleydi depeend buyuk rahatlik o donemde
Ebrudemirtas sselinn ilk doğumumda çok işime yaradı. Ama bu doğumumda almıcam hastane veriyormuş çünkü. Sadece lohusa pedi ve normal ped aldım.
KaderSezgin 2 hafta oldu doğum yapalı kesinlikle deepend öneririm büyük kolaylık kanama çok olduğu için anca yetiyor sızdırma yapmıyor
benaslindayohum minnakkurabiyelerim ben 1 almıştım ama keşke 2 alsaydım dedim 😁 o biraz da sizin rahat etmenize bağlı 🥰